Nagu varem oleks võinud

Milliseid uksi avab meile elu
ja kuidas me üritame kõigest väest
hakkama saada.
Tundes, et see mis meil on,  ei ole õige
siiski ikka peame proovima.
Ennast narrida
ja hiljem haiget saada.
Kui tuuled puhuvad vales suunas
siis näen ennast ja teisi alla andmas.
Mäletad, kui lubasime teineteisele,
et haiget me ei tee,
et elulõpuni õnnestub meil koos olla.
Mäletad, kui suudlesid mind nii,
et karta ei osanud midagi.
Mäletad kuis vaatasid mul silma
ja julgesid lubada,
et miski valesti ei saa minna.
Mäletad, kui tulid andeks paluma
kõige eest, mis suutsid mulle teha.
Teadsid, et andestus on juba siis sinu
kui minu ette sa astud.
Ma kartsin
kuid mu süda seejuures
ei julgenud uskuda,
et nõnda võin jälle pettuda.
Kui unes näen sind ja ilmsi
siis tean, et kindlasti
ei igatse ma sind nii
nagu varem oleks võinud.

Kommentaarid