kõik siin mu ees

Kõik uksed, mis pidin sulgema
on kippunud unustusse.
Kõik millest ma kunagi läbi ei saanud
kõik mis pole mul õnnestunud,
kartmata liigun edasi,
et saaksin avada uusi uksi.
Kõik inimlikud suhted mu ees,
on täielikult mu südames.
See, et sind igatsen on hea,
sest järelikult mu südames on koht,
kus olla saad.
Jumal taevas näeb ja teab,
mis meie jaoks olema peab.
Ei tähed näita mul teed,
ei kuu valgusta.
Pimesilmi sind usaldan,
sest sinuga tunnen end kindlana.
See kord võitlen lõpuni välja,
kuid targana.
Kõik sammud mis võtame,
või jätame võtmata,
ei saa seda kahetseda,
sest kui sina mu kõrval,
siis elu võin näha ilusana.
Kui annad mul jõudu edasi liikuda,
siis tean, et sind saan usaldada.
Kui leian end sind igatsemas,
siis tea, et olen proovinud ilma sinuta,
edasi liikuda,
kui ei suutnud tunda end kindlana,
kui kardan sind kaotada.

Kommentaarid