Kuid endale jätan ma vaid usu

Ma muudaksin ära su pisarad,
et sa taas naerataksid.
Ma võtaksin ära su valu,
et Sina seda enam ei taluks.

Ma annaksin ära oma südame,
et Sa saaksid elada.
ma annaksin ära oma mõistuse,
et keegi teine saaks taas mõelda.

Ma annaksin ära oma jalad,
et keegi teine saaks käija.
Ma annaksin ära oma käed,
et keegi teine saaks neid kasutada.

Ma annaksin ära oma silmad,
et keegi teine taas näeks.
Ma annaksin ära oma kõrvad,
et keegi teine taas kuuleks.

Ma vahetaksin välja oma hinge,
et keegi ei taluks valu.
Ma annaksin ära lootuse,
et keegi teine saaks taas loota.

Ma pööraksin ümber kõik valed,
mida siiamaani endas sosistad.
Ma tooksin su juurde need hetked,
mis said sulle kalliks.

Ma annaksin ära oma mälestused,
et keegi teine saaks neid meenutada.
Ma annaksin ära oma toitva poole,
et keegi teine ei sureks nälga.

Ma võtaksin ära su mured,
et saaksid taas hoolida,
Ma võtaksin ära su valu,
et sa seda enam ei taluks.

Kuid endale jätan ma usu,
et ma saaksin elada,
et saaksin elada edasi oma usus,
loodan, et sina saad elada endajaoks loodud loos.

Kommentaarid