Võin lennata, olla kes tahan

Olen vaba kui lind,
ainult tuul mind kaugele viib.
Iga uus astutud samm
avab ukse mu ees.
Lagunenud müüride kaja
mind enam ei sega.
Peale igat mõõnu tuleb tõus
ja tunneli lõpus on valgus.
Ei takista mind keegi,
ei unes ega ilmsi.
Võin lennata kaugele kui tahan,
võin muuta elu värve,
kanda end kõrgele.
Võin muuta reegleid,
ja teha uusi seaduseid.
Võin sind armastada,
võin sind ilusti hoida.
Valu tuult mu purjedele annab
ja tean, et kaugele ta kannab.
Karta pole enam midagi,
sest kõik on läinud nii,
Et olen teistest tugevamgi.
mälestuste rada on kaotsi,
ei kuule enam peas samu hääli,
mis nii tuttavana,
üritasid mind maha murda.
Üle pikkade tundide,
üle pikkade päevade,
ei tunne ma hirmu,
enda eest.
Võin lennata kaugele tahan,
võin lennata pilvepiiri taha.
Saan valida endale suuna,
saan valida kui kaua,
tahan maailmas rännata.
Eks see olegi nii, et kõik me siin
Oleme rändurid, ja usun..
igaühe valida on suund
ja oma siht.

Kommentaarid