Läbi aja

ma seisan su ees
armastus me pilkudes.
Ma üritan kõiges väest
Et hoida veel kinni su käest.

Ma end usaldan su kätesse,
Hoia ja kaitse mind.
Ma pööran pilgu su poole
Ja leian sealt su hoole.

Aeg me kannul käib
Aegu oli meil halbu, häid.
Mööduvad kuud ja ma näen
Ilma sinuta on parem mu päev.

On möödnud pisarad mu näol,
Ma näen, et ilma sinuta
Mis veel parem olla saaks
Kui mitte see, et olen vaba.

On möödunud hetk
Mil näen läbi on see retk.
Me pilgud enam ei kohtu
Ei ole armastuse vastu rohtu.

Kõik naermata jäänud naerud
Nüüd taas neid mu näol sa näed.
Valatud pisarad sa unusta.
Uuest elust alustan.

Ära tule mu juurde,
Et saaksid taas haiget
Nii nagu tegid sa alati
Välja valisid mu haiguse palati.

Ma olen muutnud, et teaksid
Elu ilma sinuta veel parem näib.
Ma nutan, kuid tea
Ilma sinuta on hea.

See halb on möödas,
Ära muretse mu laps
Ta ütles mulle seda enne veel
Kui teadsin mis tahab mu meel

Ta mõistis mind, sest teab,
Ta soovib vaid head.
Ära lase kõigel minna
Las tema läheb vaid ära sinna,

Ära kurvata, sest ma tean
Eluga edasi minema ma pean.
Tühjuse asemel on kogu mis täidab
Täidab mu hinge vaid.

Lihtsalt kao ja mine
Ära iialgi tagasi naase.
Sa ära tule, sest tean
Sa minema pead.

Nüüd vaid on alles hea
Ma olen parem , seda sa tea.
Ma olen nüüd mina ise
Ja keegi mind muuta ei saa.

Jooksen ära, sest minema pean
Nii on parem, seda ma tean.
Naeratan, sest mis on ilusam
Kui naeratus mu suul.

Ma elan ,et lasta sel valul minna
Minna oma murede linna.
Rõõm peagi täidab mu südame
Ja elu mured ära kallame.

Valu läheb ja tuleb rõõm
Tuleb rõõmu hüüd
Ma olen õnnelik
Kogu oma südamest
Ma olen õnnelik
Ilma sinuta, mu kallis.


Kommentaarid